21:33
15 דברים עדיף לא לעשות הולך אחרי סקס

חינוך סקסי במדינה שלנו נחשב להיות נורא וחטא, כל כך צעיר ולא רק אנשים לא יודעים הרבה דברים פשוטים הקשורים למין. כתוצאה מכך, הם יכולים להזיק עבור עצמם ועל השותף שלו.

התוכן של המאמר

אני לא שותק ולא בנג

לא להשתיק

הערכת שותפים שלילית או אירונית

לעתים קרובות יותר בהקשר זה, הם מתפללים לגברים, רגישים יותר לאפשרויות המיניות שלהם. אבל הגברות הן גם מודאגות ומבקשות להיות הכי טוב במיטה. זה קרה כי הליבידו שלנו קשור באמת עם מדינה חושנית, ואם אנחנו לא מקבלים תענוג מוסרי מערכות יחסים, אז סקס לא יהיה המאפיינים הטובים ביותר.

בגלל הקשר עם השותף, במיוחד לאחר יחסי מין, כאשר הוא רגוע ומרוצה, עדיף לעמוד במפתח חיובי. אם יש prefigurations, הם צריכים להיות דנו בזמן אחר על ראש מגניב, כאשר השותפים יהיה מוכן להקשיב זה לזה.

אחרי סקס הן לצוד ורגוע.

תחזוקה של גברים מאובטחים - המשימה מסובכת נפשית. ישראל עשירה אינה משמשת בפומבי להפגין נשים וילדים. זה נחמד יותר לבחור ליסר, אשר ידגיש את המותג ויאסוף חברה נפלאה.

תן לו חבר של חבר שלי, להימנע מביטוי של שנינות או אי שביעות רצון. אחרת, שותף זה לא נראה במיטה שלך.

מקלחת עם ג'ל

נקיות היא לא איכות רעה, אבל מעת לעת הוא הופך להיות מיותר. אחרי סקס, הרירית של האיברים האב-איברי המין רגיש ומשפשף אותו עם מטלית עם ג'ל יכולה להוביל לאלרגיות ופצע שונים.

בנוסף, הג'ל עצמו מכיל פונדקים וצבעים שונים שיכולים לגרום לגירוי. אם יש לך רצון לשטוף, עדיף להשתמש בו רק מים.

רק המשך מיידי

גוף האדם צריך מנוחה וחיזוק עם חומרים תזונתיים. זה בלעדי באהבה רומנים גיבור מתחייב כל הלילה, האדם האמיתי, במיוחד במהלך השנים, אתה צריך להחזיר את הזמן.

רגעים אלה יכולים להישמר פשוט להמריא בזרועות זה של השני, לדבר, לשתף חוויות.

שריפת אמבטיה או ג'קוזי

שריפת אמבטיה, כמו גם ג'ל מעשים על קרום רירי נרגש.בשקט נוסף קיצוני, אשר מענים במידה רבה יותר של גבר, להסתובב אל הקיר ושקט. רוב האנשים חשובים לא רק מגע מיני לעצמם, והמקרה, חיבוקים, דיונים. מה שמכונה את המילה "רוך".

שאל "אם זה היה מצוין?-

באופן עקרוני, כל אותו הדבר בא לשאול? ואם זה היה מצוין, זה לא ברור? בפרט, את השאלות של החבר 'ה, אשר לאחר מעשה מהיר, רוצים לתפוס את נשימתו ולהגיע לעצמם, ונשים כאלה לשאול עשויות להיות לא נעימות.

שֵׁרוּתִים

במהלך המין, חיידקים נפגשים, בעוד לא תמיד שימושי. אז חיידקים, אשר מצאו את עצמם בנרתיק יכול להיכנס למערכת excretory שתן, כי לאחר יחסי מין מומלץ לבקר בשירותים ולשחרר את שלפוחית ​​השתן.

גם שווה מפוזרים עם מפיות רטובות או להשתמש במקלחת היגיינה.

השמלה במהירות ולנגב

תחשוב איזה סוג של רגשות יגרום שותף? הכל היה רע או ענייני שלנו אינם חשובים. דמי שדון הם, בהתחלה, חוסר כבוד ושחוק ביחס לשותף. אין זה סביר שהוא יסכים לפגישה שלאחר מכן.
ב -1, שריפת מים היא עור יבש מאוד, וב -2, היא מורידה את ההתנגדות של מקומות אינטימיים לחדור לחידוד. אמבטיה בוערת עם שותף היא הגדלת הסיכון של זיהום עם חיידקים שלה.מסכים, שאלה פרובוקטיבית. ומה לענות לו? או לא. נערות ליווי במרכז

דיונים במיטה חלק הרוחני ביותר, לא להקיש אותם.

הבהרת פרטים פיזיולוגיים

כדור אינטימי על האינטימית לגעת באדם הראשון, ובבקשתו, אחרים יכולים לשגר שם. הבהרת הפרטים של הפיזיולוגיה גורמת לאי-רצון ולקנל לשרוף מאדם מעצבן מאוד.

חטיף מאשר להכות

סקס, כלי טוב לתיאבון. לאחר תרגילים במיטה, הוא מאוד גדל, אבל, הרופאים לא ממליצים ללכת למטבח ולהסיר את הקלוריות המפורסמת.  עדיף לאכול מוצרים עשירים בחלבון: גבינה, יוגורט, אגוזים, בננות. הם יחזירו את חילוף החומרים, לתת כוח ואנרגיה להישגים חדשים ולא להניח על הצדדים.

שאלות כמו "אתה קורא לי?-

ערעורים דומים מתפללים לאי-ודאות בתוך עצמם ולעתים קרובות מבולבלים בהם באובססיביות. טכניקות דומות לעתים קרובות יותר התעללות נשים, אם כי יש צליל מכות וחבר 'ה.

לא צריך לשאול תאריך חדש, זה רק לתת תגובה רעה אי רצון ליצור קשר עם עוד. החלפת טלפונים יפה לחלוטין, ואף אחד אחר זמן להתקשר מאוחר יותר.

קרוב לטלפון / ספר

המצב מהסדרה: הכל הלך, אתה כבר לא צריך אותי. כאילו היית תופס את השותף כמו צעצוע מין, בשימוש והזמין. אבל האדם זקוק לתקשורת, ביטוי של רוך והתלהבות. קצת חיבה, בדיחות ודיונים לא יפריעו לאף אחד.

חָבֵר

אף אחד לא אוהב להקשיב לשעבר, לא משנה מהם לא היו רעים או לא. נושא זה לא צריך להיות מסומם ביחסים עם אדם אחר. כל השוואה, גם אם הם לטובת שותף, לגרום שלילי ורצון להסיר.

שִׂיחָה

דיונים בטלפון יכולים להיות משווים לנוף של הטלוויזיה. התהליך הושלם, אתה יכול להסיח את הדעת.

כדי למלא את הרצונות שלהם בישראל הוא קל, במקרה שאתה אשה מענגת מן הפדרציה הרוסית. לעסוק בישראל יוכלו לפניחות. המראה של ליידי מודל יוצע לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל כדי להרוויח חודש מ 6500 יורו.

יותר נורא אם יש דיון על מה שקרה, בן שיח מתחיל לחלוק רגשות ומגררים.

זה גורם לעבירה ולדחייה מן השותף, ולאחר מכן תוכל להתקשר לשאלה, התשובה בהחלט יהיה שלילי.

להסיר צעצועי מין מבלי לנקות אותם

אנחנו לא צריכים לשכוח כי צעצועי מין יכול גם להיות שרוולים. האורגניזמים הקטנים ביותר מהאוויר והאזורים האינטימיים נופלים עליהם. בשל חומר סיכה שנותר, הוא מתפתח היטב והוא יכול להמשיך להיות מקור של מחלה קשה. כי לאחר השימוש צעצועי מין אתה בהחלט צריך לשטוף.

Просмотров: 113 | Добавил: deangelokozq | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar