18:27
אני יכול לקבל כל כך לדבר עם סקס עם טמפון?

טמפונים - דבר מצחיק. כמו אמצעים משותפים כדי להגן מפני דם במהלך הווסת, כן? אבל באותו זמן, יש סטריאוטיפים רבים, כגון "טמפונים עשויים, בסופו של דבר, לנצל רק את הגברת, אשר כבר מבולבל על ידי הבתולים", ובפורומים של נשים, אפילו את הנושאים של סוג "אני, לשים את זה בעדינות, נראה שאיבדתי את התמימות עם טמפון, מה עלי לעשות".

התוכן של המאמר

1 טמפון ובתולה 2 האם ניתן לקיים יחסי מין עם טמפון? 3 מה לעשות, אם הטמפון הוא גבוה מאוד?

זה נשמע, באופן טבעי, כיף, אבל למעשה - למרבה הצער, כי, כדי לשים את זה בעדינות, הוא אומר כמה דעות קדומות עליו עדיין לחיות כדי לדבר ובריא בראשם. ללא ספק, ראוי להזכיר כי כי אתה תדע מעט על טמפונים ועל החיים שלך סקסי.

טמפון ובתולה

כן, אם אתה יודע על הגוף הנשי ועוד קצת ממה שנכתב בתנ"ך, זה אולי נראה טבעי לך, אבל מאז הבנות הם מאוד לא מספיק לדבר על הווסת, שאלות כאלה באמת נשאלו כמעט כל בנות מתבגר.

אז, טמפון ובתולה.

טמפון יכול רק ליישם גברת כי כבר היה מבולבל חפות - זה נכון?

לא, זה לא כך.

ב -1, אם אתה מדמיין שפך בתולה כמו סרט כזה חזק של הנרתיק, כמו בקבוקים עם כמה נוזלים תחת, כפי שכולם יודעים, תקע, אז זה לא נכון.

בתולה, כי בכלל לא, באופן כללי, יש. יש כתר נרתיקי, אשר יכול להיות צורה אחרת כי או סוף סוף מקשה לחדור את החבר לתוך הנרתיק (אם הכתר הוא צר או שביר, שהוא מדי פעם), או מפשט.

הכאב במגע מין הראשון, כפי שהיו, לא בגלל "הפער של התפיסה בתולה", ומאז גם האישה לא יכול להיות נרגש מספיק, בגלל מה זה מכוסה הנרתיק שלה לא מספיק חומר סיכה, כי חיכוך של חבר הקיר הנרתיק, לשים את זה בעדינות, גורם לכאב. כך גם לגבי הפרשות הדמים: הם נובעים עקב פערי מיקרו המתרחשים בשל חומר סיכה והתרגשות.

Sevens הם לעתים קרובות מאוד מודאגים לפני הראשון, כפי שכולם אומרים, מגע מיני, כי זה קשה יותר ונינוח יותר, בתוספת גבר, במיוחד אם זה ואת הפעם הראשונה שלה, גם, יכול להיות עצבני ורביעי לא תשומת לב מספקת לשותף. ומכאן השלכות מגעילות כאלה.

לכן, היצירה הגדולה לא תקשה להתאים את החלפת הנרתיק. רגשות כואבים בעת הצבת טמפון יכול להיות שם, אם הנרתיק הוא צר מאוד ולא מספיק, אין מספיק רטוב (טמפון יבש, אין לו סיכה, זה מסתובב על הקיר היבש של הנרתיק - ומכאן הכאב מתעוררת), אבל זה לא פער של splava בתולה. https://romantik69.co.il/

ב 2, גם אם נעשה שימוש, כפי שהיינו מדברים, חתיכת הבתולה היה, סוואב הוא רק קטן מאוד ללמוד עמוק מאוד לשבור אותו.

האם זה אפשרי, זה הפך, לאבד את הבתולים שלך בשל טמפון?

לא אתה לא יכול. גם אם, אז לדבר, בפרדיגמה "חתיכת נהדר" - טמפון הוא קטן מאוד לשבור אותו. ובאופן כללי, אומר "איבד תמימות" באופן עקרוני די מדהים: אתה לא לאבד שום דבר, אתה, להיפך, לקבל את החוויה האחרונה. ללא ספק, ראוי להזכיר כי לא עם טמפון, כמובן, עם מישהו נעים לך.

האם אפשר לקיים יחסי מין עם טמפון הנדנדה?2

אז כדי לדבר תשובה: כן, פיזיולוגית זה יכול להיות לגמרי.

שירות ליווי בישראל משולם היטב. מכפיל, לקוחות - צעירים משגשגים המבקשים להופיע בהצלחה במבט בחגיגה, הליכה בהישג יד עם ילדה מרהיבה. זה להרוויח מספיק, כדי לכסות לחלוטין את עצמם עם כל מה שצריך.

הנרתיק הוא טוב יותר מאשר בשבילך, סוף סוף, נראה (ברצינות, googled דילדו איכשהו - אתה תהיה מופתע, איזה מין מידות בנות הם מעוותים מעת לעת), כי יש טמפון לחלוטין וחבר.

אבל יכול להיות סקס עם טמפון להיות כמו רובנו התרגלו לומר, מגעיל, ולכן:

אחרי הכל אתה יודע, יחסי מין עשוי להופיע קשיים עם החילוץ של טמפון.

אחרי הכל, אתה בטח הצבת פנימה זהו המצאה מובנת ביותר של אוכלוסיית האדמה, לא, לא, כן, חשבתי: ומה, אם הוא נכשל עמוק מאוד, כי, אם סוף סוף, תחרה, אשר ימשוך אותו בחזרה בחזרה? ואם אתה משתמש טמפונים על בסיס קבוע, אז הוא בטח מיהר לפחות פעם אחת ... ברר, רגשות מגעילים, כן?

אז, סקס חודר עם טמפון Centree יכול סוף סוף לגדל את האפשרות של בעיות כאלה. הכל סביר לחלוטין: אתה לדחוף לתוך עצמך עם חבר זכר או צעצוע מין, טמפון הוא לא במיוחד מחסור, והוא יכול גם להחליק מעל הוואליזם הערוץ. לא, באקסטרווציה הוא לא יגיד כדי לדבר, הוא, באופן כללי, נשאר בנרתיק, פשוט לחלץ אותו, בסופו של דבר, זה יהיה קשה יותר, וזה יהיה מאוד לא נעים.

וכאשר אתה לא מסיר את הטמפון במשך זמן רב, זה יכול להוביל את ההפך ביותר: זיהום הנרתיק, כמו אנשים נהגו להביע, תסמונת הלם רעילה. אקסטרים - לא רק כואב, אלא גם לא בטוח מאוד, אפילו קטלני.

אי נוחות ללכת אפילו כאב.

במהלך מין, חבר יכול להרים טמפון לצוואר הרחם. במקרה הטוב, זה יהיה מביך ולא נעים, במקרה הגרוע ביותר (הצוואר של הרחם במהלך הווסת מתגלה, כפי שאתה זוכר) - זה כואב, במיוחד אם הטמפון יהיה משוגע על הצוואר של הרחם בגלל השליטה.

אי נוחות.

הנרתיק, קוק כבר אמר, חסר אטום, אבל זה לא דלי לחול, בסופו של דבר. כולם יודעים כי פלוס של כמעט כל הנרתיק הנרתיק מטבע הוא צר למדי, בפרט, אם הם לא טורחים. כי כאשר Sntre הוא מיד טמפון וחבר - הם סגורים שם, וזה מוביל איך אנחנו מביעים, מגעיל או אפילו, כפי שאנו מדברים כל הזמן, הרגשה כואבת.

זה לא יהיה גירוי טוב, שכן אין הבדל מיוחד במה גודל הוא הדבר שאתה חפירה - הדבר שאתה צריך לעשות משהו לעשות כדי לקבל הנאה.

לדוגמה, החל זרז דו צדדי של הדגדגן הוא, כמו רבים חושבים כי "עלי כותרת" מעוקל בצורה של המקור, אשר, בסופו של דבר, ממוקם הנרתיק ומעורר את הדגדגן מבחוץ וממנה בפנים, וזה יכול לשמש מיד עם חוק מין. Yuh, כיף מוצק.

חוסר צוואר גירוי הרחם.

תחת המחזור הווסת הוא רגיש יותר, כך שזה יכול להיות איך אנחנו מביעים, אזור ארוגני טוב, זה יכול להיות נעים (כולל אורגזמה נחמד) לעורר. טמפון, בסופו של דבר, מונע תהליך זה, לחסום את הנתיב לצוואר הרחם.

סובייטי שאינם פנסים וחוסר מושלם של מידע העבירו תצוגה שגויה כי למעשה ליווי הוא משהו, עם בושה, נתון, מה שאינו מקשיב לשתוק. עם זאת, כמה יחידות יש מידע כי ליווי השירות בישראל אין זנות משותפת לחלוטין.

עֶצֶב.

אוזניים וקיצוצים.

כן ברצינות. ואפילו לא צריך לדבר על מה שזה יכול לקרות, אם טמפון יש להציב בפני עצמו לא כל כך מזמן, והוא עדיין קשה, לא היה לי זמן, באופן כללי, כדי להסיר את הפרשת הנרתיק שלך ואת הדם. אם נעשה שימוש כדי לומר, טמפון כזה (למעשה, הזר, כך שאומר את הנושא בגוף שלך) יכה על האופן שבו אנשים רגילים להביע, קירות עדינים ורגישים של הנרתיק בגלל השליטה רק חבר או צעצועי מין - זה באמת יכול להוביל חבורות.

מה לעשות, אם הטמפון הוא גבוה מאוד?3

זה נפוץ והמולה ההפך של סקס עם טמפון. ואם טמפון החליק עמוק לתוך, יש להסיר אותו מהר ככל האפשר עד שהפרעה חיידקי באה או רעילה.

זה מה שאתה צריך לעשות: אור על הגב שלך ולנסות ללמוד את הנרתיק 2 אצבעות (הידיים שלך צריך להיות ללא תחרות, עם ציפורניים נשוי אתה לא רוצה לשים עירוי נוסף או סוף סוף נוצץ בעצמך, כי האמת?). אם זה לא יוצא, תנסה לסגת, וזה נראה מופתע, מתאמצת את שרירי הנרתיק - אולי הטמפון יהיה להחליק קרוב יותר לכניסה, וזה יהיה קל יותר, זה יהיה, כדי לקבל את זה. כולם יודעים מה או לשים רגל אחת על האסלה (2 לעמוד על כדור הארץ) ולנסות לחלץ אותו, וכן, זה התחיל לעזור לך כוח הכבידה.

אם זה לא יוצא, אז פתרון ללא רבב - בהקדם האפשרי, באופן כללי, כדי להירשם לרופא, כך שהוא מסיר את הטמפון. החל אובייקטים זרים כגון פינצטה לא מומלץ בחדות, זה עשוי להיות לא בטוח ולפגוע.

Просмотров: 325 | Добавил: deangelokozq | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar