14:25
כמה זמן לא לסיים? טריקים ותנוחות לצעירים

משך, כמה מאיתנו בלבד, אומר, יחסי מין דואג מספר עצום של גברים. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל למה הרוב המכריע של אותם סובל מהעובדה שהוא מגיע לאורגזמה רק כמה דקות ובגלל זה לא יכול, זה הפך, כדי לספק את שותפו במידה נרחבת. לא לספור את זה, יש סטריאוטיפ כי "להאיץ" להיות רע, רק בגלל ההביע מעל.

התוכן של המאמר

1 למה להרחיב את המעשה המיני 2 תנוחות רלוונטיות 3 אוננות 4 prelude

עבור כמה מאיתנו התרגלו לגירוד, כמה גברים הם היכולת שלהם רק למין מהיר, לשים את זה בעדינות, הוא נטל מדכא אמיתי. כי הם עדיין מחפשים, בעזרת מה ובאיזה מהווה זה לא במשך זמן רב, אחרי הכל, זה לא הכרחי כדי לסיים איך כולם יודעים, כדי לספק את השותפים שלהם את ההנאה הגדולה ביותר נראה הרחבת שלהם, כמו רגשות נעימים מן הקרבה אינטימית.

למה להרחיב את המעשה המיני

אם הרעיונות של הצעירים הם על העובדה שהם לא מביאים נשים לאורגזמה בשל שפיכה מוקדמת, אמת? האם יש לך צורך חריף איכשהו להאריך את יחסי המין או זה התנהגות רגילה למדי, כמו רבים חושבים, אורגניזם זכר? שאלות אלה יכולות למתוח כמעט כל הגברים, אם כי התשובות למאה אחוז שלהם.

כן, על פי הסטטיסטיקה, יותר ממחצית הנשים לא יכול להגיע לשיא של הנאה מינית בגלל כמה מאיתנו התרגלו לזה, העובדה כי האנשים שלהם פשוט בהצטיינות מוקדם יותר. כן, הרחבה של יחסי מין היא אחת הדרכים לעזור לבנות כדי לדבר עם מין עם האנשים שלך.

בחלק מהמתגלות, פסיכולוגים ממליצים להיפטר סטריאוטיפים כי שפיכה מהירה היא המשפט האמיתי ביותר. אבל, ולא גבר, לשים את זה בעדינות, יש ניסיון לא נעים בשל העובדה שהוא היה מסוגל סוף סוף לספק את הגברת בשל העובדה שהוא סוף סוף סיים, זה יהיה למעשה לא מוצק.

במקרה זה, זה יכול להיות פסיכולוגית להיות עזר על ידי העובדה שהם רק הבעלים של כרזות והזדמנויות עבור כמה מאיתנו התרגלו לזה כדי להגדיל את משך המין. בעזרתם הם גם יוכלו להבטיח שהם עצמם, והשותפים שלהם יקבלו הרבה הנאה מקרבה אינטימית ואורגזמות שלהם יהיה בהיר מאוד וחזק.

עובדה מעניינת היא הכרח, כפי שאנו רגילים לקרוא, כך שהאיש נותן הנאה במהלך יחסי מין עם הגברת, היה פתוח עדיין, כפי שכולם נמס, בימים ההם. כמעט כל דבר שרבים באים לידי ביטוי, מדענים ורופאים שהתגוררו הן במערב והן במזרח, הסכימו כי ההצהרה המינית של אנשים משני המינים היא אחת העמודים, שעליהן החיים האלקטרוניים היציבים שלהם.

לכן, אפילו תרגילים ופרקטיקות שלמים שהיו ידברו כדי להבטיח כי האיש והגברת יכולים להגיע להרמוניה במהלך הקרבה האינטימית והסתיימה כמעט. נראה שזה לא היה מפתיע, וכמה שיטות מודרניות להארכה מבוססות על הרחבות אלה, איך כולם נמונים, מעשים מיניים. אז הנה ההוראה במהירות לסיים!

Posses2

רוב, באופן כללי, זה דואג גברים ישירות, שבו תנוחים זה לא במשך זמן רב, אחרי הכל, סוף סוף בהצטיינות. אמנם יותר מאשר גברים רוצים להשיג את היכולת לקיים יחסי מין במשך זמן רב כדי, בסופו של דבר, לספק את בן הזוג שלהם, הם אולי לא צריך את זה. ישנם שני סוגים של תנוחות שיכולים לעזור בחורים בעניין זה. 1 לאפשר להם להפחית רגישות במהלך יחסי מין ולהבטיח כי שפיכה מתעכבת.

היתר השני גברים מהר יותר מהרגיל להביא גבירותיי לאורגזמה. זה שווה להשתמש אלה סביר יותר, כי הם עוזרים אז לומר כדי להשיג את אותה מטרה, רק חוסר פעולה של שיטות שונות.

אז, מה, בסופו של דבר, חששות תנוחות. ראשית, שותפים צריכים לשים לב לכל עמדות, שבו הגברת היא על הדף ולבסוף יכול להיות 100 אחוזים כדי לשלוט על מהירות, עומק וזווית החדירה.

התקשות רוסית ושאויות של המידע זרועו מבט לא מדויק כי למעשה ליווי הוא משהו, מביש, נתון, מה צריך לשתוק. אבל לעתים נדירות יש למישהו מידע כי לשירותי ליווי בישראל אין כללי לגמרי עם זנות.

תנוחות אלה הן תכליתי יותר, כמו לשני השותפים יש את ההזדמנות להפחית את אנשי הרגישות במהלך יחסי מין.

פורנו אתה רק צריך לסחוט את הרגליים יחד, ואת הילדה היא לנהל תנועות וגם לעצור אותם כאשר בן הזוג שלה יהיה קרוב שפיכה. תנוחות כאלה מותרות להיות מותרות לשבת כך שהחבר הנכנס עדיין מגרה את הדגדגן שלהם, וכך, אפשר לאפשר להם להשיג אורגזמה.

עוד נפלא, כפי שהיינו קוראים, תנוחים למשך זמן גזעני, כפי שאנשים נהגו להביע מעשי מין, הוא עמדה כזאת, איזו גברת שוכבת על הבטן, ואדם כך אומר בה מעל. כמובן, כולנו יודעים היטב מה הרגישות של שני השותפים גבוה למדי בהיבטים היומיומיים, הגברת יכולה לסחוט את הישבן והרגליים, ולכן אדם נעים במהירות ובאופן פעיל כי הוא יחזור את הרגע של אורגזמה. ל זמן מה, אשר היא, לשים את זה בעדינות, יכול בהצטיינות ועצמה.

עם כל זה, אדם יצטרך עדיין להחיל הרבה כוח כדי להזין את הזווית הרצויה, כי עומס יתר הראשי נופל ישירות על זה, אשר גם תורם למתוח הנאה.

במקום הגברת והבחור יהיה, באופן כללי, שוכב על הפנים בצד אחד לשני, ואז סקס בתנוחה כזאת תתרום את הנערה כאילו זה נראה מהיר מאוד. זה קשור לעובדה כי חבר המיני של בן זוגה בסופו של דבר להיכנס אותו תחת זווית חדה למדי, אשר יוביל הצטברות חזקה חזקה.

רגשות אלה יחד עם רגשות חדירה יאפשרו לה להשיג אורגזמה בקרוב. גורם בסיסי המשתרע את תהליך הקרבה יהיה כי שותפים לא יהיה מאוד נוח לנוע בתנוחה כזו. אבל יחד כל הדקויות האלה יורשו להשיג אורגזמה, במהירות לא רק לסיים גבר.

אוננות 3

ולא גבר יודע מראש כי הוא יהיה גם סקס בקרוב, הוא יכול לנצל את שביעות רצון עצמית על איך הוא הוקם להיות הביע כי בזמן של יחסי מין זין שלו יש פחות רגישות, והוא לא יכול להסתיים זמן רב יותר. זוהי דרך ממלאה למדי להרחיב את המעשה המיני, תן ​​לו כמו גברים רבים.

אבל יש לו מינוס אחד - זה בכלל לא יוצא במדויק כדי לטרוף את הרגע שבו, יהיה אפשרי יחסי מין. עד לזמן השותפים יהיו באותה מיטה, יש כבר הרבה זמן אורקונטר מיני של אדם, בסופו של דבר, ישחזר את רגישותה.

מוּמלָץ לעשות את זה פחות משעה לפני סקס עתידי לשים את זה בעדינות כדי לספק רמה מספקת של רגשות ומשך ענק, כפי שאנו יכולים תמיד לדבר יחסי מין. לֹא עומד, לשים את זה בעדינות, לדאוג לגבי ההיבט המוסרי או כמה בעיות של שיעורים אלה - אוננות לא נושאת שום נזק למערכת היחסים, כפי שאנו מבטאים, גוף זכר, כי זה מאה אחוז טבעי ובנגן על תהליך גברים. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל כל כך, הגברת לא יהיה נגד, ולא ללמוד כי זה בדיוק כך הבחור יכול להביא אותה אל האורגוסוזה במהלך יחסי מין.

אגב, אוננות היא בעיקרון די שימושי עבור אותם גברים הסובלים משפיכה מוקדמת במהלך יחסי מין. זה הוכח כי האונניזם המתמיד הוא די נמוך מאוד של רגישות, איך כולם אומללים, הפין כי סוף סוף מוביל לעובדה שהאיש מסוגל לקבל יותר סקס עם הגברת. מלבד זה, במהלך אוננות, ידו של האיש, זה הפך, לוחץ על האיבר המיני אפילו חזק יותר מאשר את הקירות של הנרתיק או את המעבר האחורי של הנערה.

זה, Nokonets, מוביל איך רובנו התרגלו כדי לקרוא את העובדה כי הבחור במהלך המין הוא לא מספיק של הלחץ כי השותף שלו יוצר, אשר, באופן טבעי, לדחות את רגע אורגזמה שלו. על פי הסטטיסטיקה, משך המין הטוב ביותר - רבע שעה. זה יכול להיות שכל זה יהיה יותר כואב עבור שני השותפים. ראוי לציין כי ולכן לא לשכוח את משחק מקדים וגירוי של אזורים ארוגניים, אל תפחד להתמכר רגשות במהלך יחסי מין וכל הזמן ללטף את השותף.

PRELUDE4

שלח תשומת לב לעובדה כי הנשים של תקופה זו הם אפילו יותר - 7-8 דקות.

ההתנגדות הסובייטית וחסרון המידע הולידו להציג לא מדויק כי ליווי - כל זה משהו, מביש, יש צורך להעביר עובדה זו. רק לעתים נדירות שיש לו את המידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר עם זנות.

אבל זה לגמרי סיים לחלוטין. כמעט כל הגברים נחתכים לא להימשך זמן רב, אבל חוסר סקס הוא בדרך כלל לא בדרך כלל. באופן עקרוני, כביכול כדי לדעת איך, בסופו של דבר, להאיץ את אורגזמה של השותף, כי הקואיטוס הארוך אוהב הרבה.

במקום זאת, היא רע, או שהיא משהו, בכלל, הוא כועס, או עסוק משהו כמו כולם, עקרונות, עדיף לא, באופן כללי, כדי לרדת אותו למין, אבל לנסות לעזור עם המצב שלה. כאשר הוא נעשה, זה יהיה ממוקם יותר קרבה אינטימית.

אתה גם צריך לחשוב על האווירה שתלווה את התהליך הזה. כאן אתה צריך להתמקד רק על הרצונות של הנעורים עצמה, כי כל אחד מהם מקבל רק את חפציהם. ורק לאחר מתברר כי השותף מוגדר לחלוטין למין, אתה יכול להתחיל.

זה יכול להיות בהחלט לדבר כדי שכל אלה מלטפים ו prelude ייכנסו למין אוראלי. והאיש יקבל להביא את הגברת לאורגזמה ללא תפקידו של איבר איברי המין שלה. זה יהיה אחד האפשרויות האידיאלי ביותר עבור התפתחות של אירועים, כי השותף ייהנה מזה, ומשאלה מן הכרת תודה לעשות אדם גדול.

ואז הבחור יכול לעשות כל מה שהוא רוצה, כי הגברת שלו לא תהיה לגמרי נגד זה. ראוי לציין כי ברגעים כאלה, אתה לא יכול אפילו נראה לנסות למתוח הנאה מינית, כי זה, בסופו של דבר, עלול להזיק למצבים. צריך לעשות זאת עד שהגברת כבר מקורר וההתרגשות לא עבר. במקום להדק, זה לא יעבוד כדי להשיג רמה מתאימה של הנאה מאינטימיות זו.

באופן כללי, להרחיב יחסי מין קל יותר מאשר קוק טיימס זה נראה. ואולי אפילו לא צריך להיות טיפש כי גברים לא צריך ללעוס במיוחד בגלל כולנו כולנו אומרים כי הם מגיעים במהירות לאורגזמה, כי זה די נורמלי עבורם. אבל כמה חושבים, לפחות איזה בחור אין זמן לקבל את ההזדמנות להשיג כדי לסיים או אחרי הנערה שלו, או איתה. הראשי לא צריך להתעלל במוצרים שונים אשר היצרנים מבטיחים סקס במשך 5 שעות ללא הפסקה. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91/

בדרך כלל הם לא מביאים אפקט מתאים ורק לפגוע בגוף. לגברים, זה יהיה עוד יותר נעים להשיג השפעה בעצמם. ואת הבנות, לראות את מאמציהם למענו, יאהבו אותם חזקים יותר. אין ספק, ראוי להזכיר כי הם יהפכו הרבה יותר חזק מבעבר, כי שום דבר לא מביא את 2-שותפים כמו טוב ונעים עבור שני המין שלהם.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי מין.

גברים עבור פרס אורגזמה בממוצע לבסוף נדרש 2-3 דקות.זה על היד ואדם, כי הוא יוכל בהצטיינות יחד איתה, וזה יהיה די נחמד עבור שני השותפים. בנוסף, ללא הקדמה, הגברת יכולה לגמרי לא להגיע לאורגזמה, כי היא פשוט יש את הרמה החסרה של עוררות.מה שאתה צריך כדי לטפל במין ו preludes? לגברת היתה במצב רוח מתאים. אבל נראה שהוא מסוגל להוביל לעובדה שהוא יהיה בעייתי למדי לו, זה הפך, כדי בהצטיינות בקרוב.ליטופים ראשוניים סוף סוף עוד אחד, איך כולם הם מלאי אומלל, חזק שיאפשר לשותף של גברים יותר מאשר להשיג הנאה מינית. הכל כבר מזמן ידוע להיות מה שאנחנו רגילים לקרוא, אדם, ולכן, זה עולה כזה יעד ישירות, אז הוא לא יכול להיות מודאג במיוחד לגבי משך, כמו יש יחסי מין. לכוון את תשומת הלב לעובדה כי אחרי הכל, הוא די טוב "יהיה להתחמם" השותף, זה יהיה מעדיף להגיע במהירות לאורגזמה אפילו עם מושב הרגיל של סקס.

Просмотров: 197 | Добавил: deangelokozq | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar