21:33
קשיים עם שפיכה במיטה: שפיכה מוקדמת או מאוחרת

כדי למגרין, כמעט כל אדם בעולם סובל מבעיות עם המין שלו, כמו רבים באים לידי ביטוי, את המערכת. זה אפילו לא תלוי ברמת החיים של האוכלוסייה באזור שבו הוא חי, כי כמעט כל הקשיים יש שורשים נפשי. אבל אין מה לדאוג למה - זה המקום שבו יש אמצעים וטכנולוגיות על מנת לרפא כמעט לפחות הפרעה של מערכת מינית.

התוכן של המאמר

נתונים סטטיסטיים 2 לרוב מחלות 3 מוקדם סופיה 4 שפיכה מאוחרת יותר 5 דרכים של ריפוי

גברים צריכים רק להיות מסוגל להיות מסוגל לקבוע את הרגע ללא עזרה של אחרים כאשר משהו לא בסדר עם "מכשיר" שלהם. אחד החיישנים הבהירים ביותר של מחלות, באופן כללי, הוא נוזל הזרע שלהם. אם האיש, בסופו של דבר, יהיה ואחריו הצוות, הם עם ההסתברות הגבוהה ביותר של עצמם כדי למצוא סימנים של פתולוגיה עצמם, אם הם.

מידע סטטיסטי

לֹא כדאי להיות, בתקווה, איך להתבטא, קשיים דומים, באופן כללי, יכול לעקוף את הצד האיש. היה הרבה מחקר שמטרתו לאסוף סטטיסטי תחתית המחלות, כפי שאמריקנו כל הזמן אומרת מערכת המינית של הגברים. ואת הסיכום סוף סוף התברר להיות מאוד מפחיד ודכא. באופן טבעי, כולם שמעו כי יותר ממחצית חבר 'ה מעל גיל 35 הם מעונים מאימפוטנציה או, כמו הזקפה חלשה מתגלה. אבל זה לא מחלות יחיד שאולי אוהב זכר "כבוד". סִדרָה בדיקות ומחקרים בוצעו במשך 10 שנים, כך שהתמונה נמשכת בתוצאותיהן היתה אובייקטיבית מאוד ברור.

2 אל המשמעות והשכויות, כראוי, עם בעיה, אשר מתייחס לעבודה של זכר, כמו איברי המין התחיל לבוא לידי ביטוי, יש קשיים עם שפיכה. כתוצאה ממחקרים של רופאים אמריקאים של 2002, נמצא כי יש מגוון של פתולוגיות שונות המובילות להפרות של תהליך הזרעים. המחקר הבא, שנערך שנה לאחר מכן, הביא מידע כי קשיים עם סיום הזרע מהגוף הם לעתים קרובות מלווה בהפרעה של עבודה ומחלות, כפי שאנו מדברים כל הזמן, מערכת excretory. על זה הכריז ביותר 58% בחורים מעל גיל 40.

ב בשנת 2012 נערך מחקר על ידי תוצאותיהם של כל שנערך בעבר בדיקות ומחקר על מנת לאסוף את כל האלמנטים של הפסיפס באחד כֹּל. ואכן, התמונה יצאה מספיק, כפי שרובנו התרגלו לדבר, עצוב. בין הגילאים 30 ל -45 החבר 'ה השלישי חווים את הקשיים או אחרים עם שפיכה. אחוז זה יש למעשה פעמיים, אם אנחנו מסתכלים על גיל 45-60 שנים. ו 91% מהחבר'ה בגילאי 60-80 הם מעונים על ידי מחלות של מערכת urogenital. התלות בהידרדרות עבודתם של איברי המין ברור - מאשר בני אדם מבוגרת האורגניזם שלו קשה יותר לשמור על הביצועים שלו.

מחקר בנושא זה נמשך ועכשיו. רק קבוצות של מדענים שלחו את מאמציהם לא תמורת התמונה הכוללת של המחלה, ועל המחקר במיוחד, כפי שנהגנו לדבר קשה, אבל מקרים נדירים למדי. אבל בכל זאת, אלה "נדיר" מקרים נמצאים בחיים, ו אנחנו צריכים לקוחות, איך להתבטא, פרופ 'דבש לעזור לריפוי. זה היה עשה כמה תגליות אחרות, כלומר, מצא מידע על קשיים עם שפיכה בגירסאות מסוימות יכול להיות מתנות זכרית.

לעתים קרובות ביותר מחלות 2

מלכתחילה בשכיחות יש שפיכה מוקדמת. לדברי מחקר מאזור זה, ברור כי כמעט 70% מהחבר'ה מתחת לגיל 40 מעונים ממחלה זו כיצד אנו מביעים, משתנים. בולטים היא העובדה כי המחלה הזאת אין בהחלט, כפי שכולם אומרים לטווח ארוך בולט. כמעט כמעט הכל תלוי בפסיכולוגיה, וכפי שאבצעים רבים, מצב חושני של אדם במהלך יחסי מין. כמעט כל נציג, כפי שהיינו מדברים, זכר, במיוחד במדינה שלנו, מפחדת ממה שהתהרה תהיה מושרשת "מהירות". עם כל זה, כמעט הכל צוין על ידי העובדה שהם מושגים בעצם על ידי "סופי" די מהר, ללא זמן כדי לקבל הנאה עם כל זה. במילים אחרות, הרוסים אינם מכירים תופעה זו.

עלויות שים לב כי כל הקשיים האחרים נפגשים עוד יותר. לדברי מחקר רופאים אמריקנים וביולוגים, השכיחות השנייה עם Incredibility עם איך זרע יוצא, מאוחר הַפלָטָה. למרבה המזל, רק 4% מהנשאלים מבנים שונים אמרו, מה מעונה מאיך אנו מביעים קשיים דומים. מדענים עד כה עוסקים במחקר שלה, אמנם כבר יש, כפי שכולם יודעים, דרכים שונות לרפא. בעצמך איך נהגנו לדבר נדיר, אבל עם כל זה יותר לא בטוח הוא פתולוגיה, פופולרי כמו redrograde שפיכה. חדשות טובות היא כי זה אפילו פחות inconppparated באמצע החבר 'ה, מאשר עיכוב של זרעים. ואכן, החדשות הרעות הן שכמעט המקרים למדו להוביל לפיתוח אי פוריות זכר.

לישראל אין דעות קדומות, ואילו ההצעה נובעת לעיסוק בסוכנות ליווי. גברים מקומיים בעלי סטנדרטים רוחניים גבוהים. הכל מודע, למעשה כי תווית ESK פשוט עוקב אחר הלקוח באירוע, ממשיך לדבר וללוות אישה בכיתה VIP הופך להיות סימן של מעמד.

לפי זה, שנרכשו בתהליך של מחקר מדעי, ממחליק זה סובל רק 1.5 חבר 'ה ב בגיל 40 שנה.

באופן טבעי, זה עדיין רחוק מכל הקשיים, סימן אשר הם קשיים עם התפרצות של זרע במהלך אורגזמה. אבל זה אזור חדש למדי רפואה, אז כאן סוף סוף שוכב הרבה יותר סקרן, כמו אנשים רבים חושבים, מסתורין מגעיל אורגניזם.

מוקדם סופיה ההתנגדות 3

בגלל כי התופעה של שפיכה פצעים היא בהחלט נוטה רק באמצע האוכלוסייה הגברית, המדענים, ככלל, הצליחו ללמוד זאת די בזהירות. עַכשָׁיו יש ידע על הסיבות להתפתחות של מחלה זו, על שיטות הריפוי שלו מְנִיעָה. אבל עם סוג זה של הפרעת מין מחובר, כמו רבים באים לידי ביטוי, גדול מזל רע - כמעט כל הגברים פשוט לא תופסים אותה ברצינות. אולי העובדה שמישהו רואה, כי בהצטיינות מהר הוא הנורמה, כך רק יחידות לערער לרופאים עם תלונות דומות. כולם יודעים כי בורות דומה וחוסר אחריות יכול להוביל העובדה שאדם יפתח קצת מחלה קשה.

הכל תנאים מוקדמים המובילים לדילמה של שפיכה מוקדמת בחורים מחולקים על פיזיולוגי ונפשי. יש לציין כי הראשון יכול להיות מופנה הראשון רגישות של מינית, בסופו של דבר חבר. היא פשוט יכולה להיות ירושה אינדיווידואליות ונרכשה במהלך החיים. כיצד אנשים נהגו להביע כמה גרסאות חבר 'ה מבוגרים לפתח מחלה כזו כמו, בסופו של דבר, vesiculitis, וזה גם זה תנאי מוקדם לשפיכה פציעה בבגרות. כמובן, כולנו יודעים היטב מה, כמובן, תופעה זו ניתנת ביותר באמצע הבנים ובנים בגיל העשרה, בגללם Gegents רגישות גדולה. והם עצמם הם לעתים קרובות, באופן כללי, חווה Overexcitation במצבים אינטימיים.

בעיצומו של הנסיבות הנפשיות של תופעה זו, שניים במיוחד את מבוטא בביטו בעיצומו של המטופלים המופיעים באנדרולוג. 1 - זהו האפוטרופוס של אדם לחוות סיום מוקדם. אנשים הסובלים מחרדה זו הם קורבנות של סטריאוטיפ שאדם חייב להיות מסוגל מאוד, כפי שכולם אומרים, מעשה מין ארוך, אחרת הוא לא נציג בלתי פוסק של המין שלו. ואכן, כמעט כל הצעירים שעומדים בהם כי הם מאוד בהצטיינות באוננות או במין, הם מתחילים לשקול את עצמם איך כולם אומרים, פגומים בשל העובדה שהם לא תואמים את הגבר של גבר.

2 הסיבה היא אוננות בגיל הפצוע. ליתר דיוק - מאוד, כפי שכולם יודעים, אנרגטי אוֹנָנוּת. זה מוביל איך אנחנו מביעים את העובדה כי הבחור הוא מהר מאוד להשיג אורגזמה בגלל כמה מתבטאים כי הרגישות של הפין שלו מאפשרת לו.

לישראל אין מקום לדעות קדומות, אם מדובר בעבודה בשירות ליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. בהחלט כל אחד מודע לכך בתורו eSquiten רק רק לומד את השותף במקרה, שומר את השיחה ואת ליווי ילדה בכיתה VIP הוא אינדיקטור של המצב.

שעות נוספות הגוף מייצר תגובה קפדנית לגירוי של חבר - בקרוב סופיה. בערך, הילדים עצמם לא יודעים, באופן כללי, עושים מותנה רפלקס אבל אוננות ומין.

מאוחר יותר שפיכה 4

זֶה ההפרעה היא רק נתקל עכשיו, כפי שהוא נוצר רק ב הזדקנות האורגניזם. מאשר גבר מבוגר יותר, כך קשה יותר להשיג, איך הוא הקדמי שיא ושפיכה, אשר מוביל את הופעתה של קושי זה. הסימפטום העיקרי של טוגו, כי לאדם יש הפרעה כזו היא באה ארוכה של הרגע שפיכה או היעדרותו המוחלטת, למרות אפילו פעילה וארוכת טווח גירוי של האיבר שלהם. חוץ מזה, זה קורה מדי פעם בגלל איך העובדה מתפתח באנשים המתאמנים מאוד כפי שהיינו מדברים, לעתים קרובות לשיעורים ארוכי טווח מִין. כאלה, כפי שהראו סטטיסטיקה, מעט.

תנאים מוקדמים מחולקים גם על ידי רופאים על פיזיולוגיים ונפשיים. הפיתוח של מחלה זו משפיע על הסגנון של אורח החיים האנושי. באישיות - הודאה של אלכוהול ותרופות. הם מובילים את העובדה כי קצות העצבים ואת הארוחות המוחיות של רפלקס מושפלות, אשר מוביל לדילמות עם זרעים ואפילו אימפוטנציה. גם על המדינה, כמו בראשות, המערכת המינית מושפעת ברצינות מסמים, אשר, באופן כללי, לאדם. ואכן, רוב הנזק יכול, אם כן, יש אימוץ לטווח ארוך של סוכני התרופות לריפוי מחלות לב וכלי דם, תרופות נוגדות דיכאון, הרגעה וכמעט כל מעשים דומים אחרים.

סאי מחלות הן גם, לשים את זה בעדינות, יכול להוביל לעיכוב של שפיכה. לדוגמה, מתוק סוכרת, השמנת יתר, זה. זה באמת רוצה להדגיש את מה שהם כולם הסר בפוביות וחרדות. כולם יודעים כי לעתים קרובות לוויינים של בעיות עם ההתפרצות של הזרע היתה הזוועה של אינטימיות פיזית, חדירה לתוך הנרתיק, חוסר ביטחון לעצמך.

דרכים של ריפוי 5

על אודות דילמות עם זקפה ואנשים שפיכה ידעו לפני אלפי שנים. אפילו אל שלנו אפוקס של גברים חכמים, מרפאים ומדענים כתבו ספרים ומסורים, בהם מנומק לא רק על הצד החושני, כפי שאנו מביעים, קרבה פיזית בין 2 אנשים, ו על תכונותיה ועל השפעתה על בריאות האדם. תארו לעצמכם עובדה אחת על זה ולמעשה את כל היוצרים מסמכים ישנים אלה התכוונו בתפיסת העולם על העובדה כי המין האמיתי הפעילות היא המפתח לאופן שבו אנשים רגילים להביע, בריאות פיזית ורוחנית ובריאות. כי אם מישהו מן החבר 'ה חווה קשיים עם מקרה זה, אז הרופאים ניסה לעזור להם את כל הכפרים.

קיים אפילו הטכניקה הישנה של תורת "דאו", המאפשרת לגברים ולנשים להיפטר מכל הצרות של סקס. השפעה זו, היא הפכה להיות מושגת על ידי סנכרון תקופות עירוריהם. אנשים כבר ראו את זה גברים מסוגלים מאוד מתרגש במהירות וגם מהר לקבל אורגזמה. כולם יודעים את זה את הזמן כמו הגברות "התחיל" מספיק לאט, ואת ההנאה שלהם תמשיך אפילו ארוך יותר. כמובן, כולנו יודעים היטב כי אנשים מודרניים יש כמה רופאים לתת לנסות החל את הידע הזה על איך להתבטא, חוויה מינית משלו. במילים אחרות, נסו לנסות לעורר עם השותף שלך להגיע לאורגזמה מיד איתו.

גַם ישנן שיטות מנטליות של בעיות ריפוי עם זרעים. הם משמשים כדי להפחית את החרדה של אדם, כדי לסייע לו להתמודד עם Barrierhi, מסגרות סטריאו, אשר לשים על זה. צריך לציין ש פסיכולוגים באים, זין לודה משמש להביע תרופות שונות המותרות להשיג מדינה רגועים - תרופות נוגדות דיכאון, מרגיעות. בגרסאות מסוימות של זה, זה קורה יפה, כך שפיכה של הזכר הגיעה לנורמה.

גַם כמה מומחים ממליצים אמצעים שונים כדי למנוע מחלות הקשורות לשפוך. כולם יודעים את זה, למשל, הרופאים מייעצים לגברים לעסוק באוננות כמה שעות לפני הקרבה האינטימית המיועדת. זה, באופן כללי, מאפשר לך להיפטר overexcitation בתהליך, לאחור רגישות, כפי שכולם אומרים, סקס הוא רק חבר. באופציות, אם אדם הוא מאוד מהר לאחר שהשיג אורגזמה, זה נעשה מומלץ להפריע מין מעת לעת כאשר הוא, באופן כללי, יהיה כבר בשיא. יש צורך להדגיש כי הוא נופל על כתפיו של השותף שלו.

לעקוב אחר להחיל תנוחות כאלה באיזו ילדה סוף סוף יהיה נוח לשלוף איבר גברים והשעות את הגירוי שלה, כך שהגוף הוא אחיד התרגלו לפעולות מיניות של משך זמן נורמלי. צריך לשאוף איך אנחנו כל הזמן מדברים, כך שהאיש והגברת הגיעו לנאה באותו זמן. ציין זאת ניהול ההתרגשות שלך קל במיוחד אדם.

ניתן להודיע ​​כי ישנם נורמות מסוימות של איך, באופן כללי, בהצטיינות בחורים במהלך אורגזמה. זה לא חייב להתרחש מהר מאוד, זה לא נדרש, זה הפך לאט מאוד לקרות. אם הם נמצאים בזרע כפי שאנו מבטאים, כתמים אדמדם הם סימן שאתה צריך ליצור קשר עם הרופא, כי שפיכה, מלווה דימום, רציני הולך וגדל. ואכן, זה לא יהיה איך יש לדחות את הקמפיין לרופא, אחרי הכל, בקרוב, או את שפיכה ממושכת רק להפריע לעונג של סקס ולהרגיש נהדר.

את המידע הדרוש על אשר חייב להיות אדם בריא נאסף מאמר. שירותי ליווי

ויקטוריה פומינו

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. כל 10 שנים יודע את זה. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

כמה בחורים יש יורה בהצטיינות, את השאר - בצורה חלקה, באופן כללי, זה נובע, שליש אורגזמה ללא זרע. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי לפחות חלק מהאפשרויות האלה היא הנורמה, אם היא אינה גורמת לרגשות מובנים. ואכן, אם תהליך שפיכה, הוא הפך, גורם לך, כפי שכולם יודעים, ספקות מסוימים או שאתה רואה שמשהו, באופן כללי, השתנה, זו סיבה לומר לפנות לד"ר. להשלים את הבדיקה, לחלוק את הבדיקות, ואת הרופא יבחן שבו מערכת השתן שלך תחת. זה חייב להיעשות לעתים קרובות - לפחות פעם בשנה. עד כדי כך שהנהג להיות לידי ביטוי, המניפולציה הרגילה תסייע לשמור על בריאות גברים ארוכים ושנים ארוכות!

Просмотров: 487 | Добавил: deangelokozq | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar