11:42
תנוחות נוחות על סקס אחורי - בפעם הראשונה ופרקטיקות ללא שינוי

תנוחות נוחות עבור סקס אחורי מעוניינות רחוק. כמו תירוצים שונים, ביטויים כמו העובדה כי לא אסתטית, לא היגייני, כואב, מלוכלך וכדומה. אבל זה כל כך, ובאיזה תנוחות הוא אידיאלי לעסוק במין האחורי תכליתי, אתה יכול לברר במאמר זה.

התוכן של המאמר

1 מעט על האחורי מִין 2 טיפים להכנת 3 תנוחות עבור העבר האחורי מִין

מעט על הכביש האחורי סקסי

בניגוד לאי הבנות של הרוב גבירותיי על הפלנטה, סקס אחורי הוא מסוגל לתת הנאה בלתי נשכחת גל של אורגזמות חדשות, אשר לא להשוות עם אלה המתרחשים הרגיל פין לפעול. להבין, לבקר סרטי פורנו, כל הגברים והגברות הנופש הראשון לתנוחה זו, אבל באופן ספציפי זה לא נוח בפעם הראשונה. בתנוחה כזו במהלך הראשון מגע פדיון כאב בלתי נסבל עשוי להופיע. לכן, תרגול זה זה כבר כבר מנוסים שותפים אשר כבר זמן רב עוסקים בליטס האחורי.תנוח מס '4.

טיפים להכנת 2

כי הדבר הבסיסי ביותר על מנת לשמור שמירה בראשי, החל להתאמן המין האחורי, אז זה מה סיכה טבעית לא הופק בפתיחה כרזה, ו לכן, יש צורך לטפל בלחות נכונה כדי למנוע כאב, סדקים צרות רבות אחרות עם חדירה.

ראוי גם להישמר הראש כי הגברת (טובה, גם אדם כמו כמו כמו) להנאות העונג האחוריות צריך להיות לגמרי רגוע ומדוד חייב מלא סומך על השותף, והכי חשוב, לא לפחד, כי בבית כמה מתח שריר סוגר לפחות במהלך החדירה הראשונה יכול להוביל לכאב החזק ביותר.

לאחר רגשות כאלה כואבים, הגברת היא לא כבר לא רוצה לפתור את הדגימות כדי לעסוק במין אחורי, וזה לא יוכל להידרדר בדרך כלל במשך כמה ימים, הכל יספק אי נוחות. זה יעזוב בזיכרונה סימן בל יימחה על המין האחורי כמעשה הנורא ביותר בעולם. נערות ליווי בקריות

כמובן, היגיינה היא הכל שלנו. ב כזה שאלה פיקנט ללא טיפול חיתוך לא יכול לעשות. זה הזרועות כתבי הקודש, ואת חוקן ועוד רבים אחרים נהלים. אף אחד לא רוצה להיות במצב לא נוח?

המועצה הזאת מעשית מהירה יותר, אם ראשוני, והוא מורכב לאחר מכן: לא משנה איך נקי שותפי ASS, כדי להפוך חדירה לסירוגין בנרתיק, אז ב פי הטבעת זה לא שווה את זה, כי אתה יכול להיות גרוע (שרביט העיכול, למשל) וזה מפר את microflora של הנרתיק, אשר כרוך עם ההשלכות.

תנוחות עבור העבר האחורי Sex3

להלן יוצגו את התנוחות הנפוצות והנוחות ביותר עבור המין האחורי.

POSE №1. בצד.

מוסמך מוסמך רוצה לעבוד עם עשיר בישראל. הם תמיד נדיבים וטקטיים. רק זה עכשיו לא רק הצדדים החיוביים בעת עבודה.

השקפת העולם ניתנת כי בצד - החזקה הנוחה ביותר עבור יחסי מין אחוריים. הסוגר הוא רגוע, האדם לא יוכל בשרשרו של תשוקה כניסה חדה, ואישה תוכל לשמור על התהליך תחת שליטה חֲדִירָה.

POSE № 2. פנים אל פנים. כיצד לבצע את זה: אישה שוכנת בחזרה, האדם על גבי, רגליים שותפים לשכב על הכתפיים ואדם מתחיל חדירה מסודרת. ביסודו בתנוחה כזו כדי לשמר את חזותית ללא שינוי מגע כי זה עושה את זה יותר מרגיע שותפים, נותן תחושה אמינות ותלות הדדית.

תנוחה מס '3. ברך מרפק. תחושה של ביטחון שמופיע בין השותפים במהלך שיעורים שימושיים שווה את זה לפחות לחוות את זה חדשנות. אף אחד לא מבטיח שזה יהיה פשוט ופשוט, כי אפילו את המין הרגיל ACT הוא רחוק לא תמיד קרה כאבים, נהדר ואומיניסל. אבל איך אומר לא לנסות - אתה לא יודע.פי הטבעת אינו מיועד אנשי קשר מיניים, הפונקציה הפיזיולוגית שלו מורכבת לחלוטין ממנה, אבל פירושו שזה לא מותאם כדי לקחת בחופשיות חבר.

האישה שוכנת על הבטן, עם כל זה נרחב הפצת רגליהן, והשותף מגיע בתחת. די יוצא דופן ומרגש המיקום שבו אתה יכול גם לקבל הרבה הנאה. גם תנוחה זו התייחסו ברוב המקרים "סירה".

Pose # 5. בדומה לקרב, רק הסתובב. גברים שקרים על הגב, והגברת שוכבת מלמעלה, חזרה אל פניו. חדירה ב יציבה כזו תהיה אינטימית יותר ותאפשר לגבר להיכנס לחושני זרועות נלהבות של גברתם.

באשר בניגוד של כרזה במין האחורי, אז זה חשבון חלק של אותו הדבר כמו עם יחסי מין סטנדרטיים, הדבר היחיד שהוא כדי להירגע את המין האחורי בעמדות שונות, יש צורך ליצור טוב - חלף היטב, למתוח אותו קצת ולתת אותו כדי להתרגל לחבר.

זה קורה בכלל לא, אשר באופן טבעי (אחרי הכל, זה לא יוכל לשבת על החוט מדי). אבל עם הזמן, עם עלייה במספר פרקטיקות של תענוגות מיניים דומים, יותר ויותר תנוחות זמין. וגם עבור התחלה מוצלחת, אפשר להפיץ לחלוטין במאמר זה על ידי חמישה תנוחות נוחות עבור יחסי מין אחוריים.

כל ההודעות הטובות ביותר עבור סקס האחורי יש לנו אספתי אותך במאמר על ידי הפניה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים.

מתכנן איגלוס מנוסה לעבוד עם מיליונרים של ישראל. כולם חסרי עניין ואבנים. רק זה לא רק רגעים נוחים לעבודה.

מסייע זוגות כדי לפתור בעיות בחיי סקסי.

סקס פארוטי - בפועל שמגיע לא רק לנשים. גברים יכולים גם לקבל הנאה החדירה האחורית! שאלה נוספת היא כי רבים מהמקרים לדבוק השקפות מוגבלות רציניות ואפילו מחשבות לא מאפשרות לאף אחד לתת לאף אחד. ובכן לשווא! עד אז, עד שהגברים להיפטר אלה דעות קדומות וסטריאוטיפים, ליהנות לחלוטין חיים סקסי לא יהיה בדיוק. זה כמו שהגברות היו מסרבות לעורר את הדגדגן במהלך האינטימה! עבור אהבה בידור, אתה חייב להיראות נרחב יותר. ומין אחורי - רק אחד מהפרקטיקות 10 זמין. נִסיוֹנִי!

Просмотров: 107 | Добавил: deangelokozq | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar