18:27
טבעת זקפה: תקציר איך לנצל

טבעות ארוחות, כפי שהיא צריכה להיות מן השם, היא לשמור על זקפה, גם לחזק ולעזור לה להישאר יותר. כדי לעשות זאת, הם לובשים על בסיס הפין, ומעולם על ביצים.

התוכן של המאמר

1 תיאור של טבעות הזיקפה 2 איך טבעות זקפה Harbore 3 פלוס באמצעות טבעת זקפה 4 מה הטבעות יש? 5 איך זה עובד 6 כאשר נעשה שימוש 7 כיצד להשתמש? 8 כללים עבור ניצול לא מסוכן 9 שגועל יכול לקרות? 10 ביקורות על שימוש בטבעות שונות

אבל לא מספיק מי יודע כי חוץ מזה, טבעות זקפה להחזיק מספר יתרונות, אשר שווה לנסות לבדוק את האביזר הזה לפחות פעם אחת. ניסינו להבין את הנושאים העיקריים המופרעים על ידי אלה שפשוט מתחילים את היכרותיהם עם טבעות חבר.

תיאור טבעות זקפה

ראשית נבין איזה סוגים של טבעות זקפה, כמו, כמו צעצועי מין רבים אחרים, הם אינם מוגבלים מודל אחד.

טבעות מתכווננות

כותרת אומרת עצמה! צעצועים כאלה הם לשים על הבסיס ביותר של חבר, עבור ביצים, ויש להם הרגולטור מיוחד או תפס המאפשרים לך פשוט לירות וללבוש אותם. בנוסף, סוג זה של טבעות יכול להיות פשוט מותאם לעצמו, הידוק בכלל או, להיפך, להחליש.

טבעות מתיחה

חומר נמצא לעתים קרובות לטבעות אלה - סיליקון מהיר. זה מאפשר לך פשוט למתוח את הצעצוע לשים אותו על חבר תחת שק האשכים. טבעות אלה הם די פופולרי בשל הקלות השימוש שלהם, אבל הם הבעלים של מינוס מוחשי: כפי שהם טבעת סגורה מוצקה, לא ניתן לשבת באופן עקרוני, על טבעת אחרת לא יושב כל כך בחוזקה, כמו שאני רוצה.

ויברו טבעות

Vibro טבעות מצוידים מנוע קטן המספק רטט. טבעות כאלה הם ללא רבב כדי לעורר את הדגדגן במהלך יחסי מין עם חדירה. זה הגיוני כי הם פופולריים במיוחד על גבירות, אם כי איכרים רטט גם מספק הנאה בלתי מעורערת.

באופן כללי, עבור גירוי באיכות גבוהה של הדגדגן בעזרת טבעת כזו תצטרך להיות מוכיח - לא כולם הולכים להשיג תוצאה ללא רבב מהפעם הראשונה. מלבד זה טבעת vibro - היחידים ללבוש על גבי האשכים, ולא תחת זה.

טבעות מוצקות

טבעות מוצקות מתאים יותר טעם לאנשים. בחר אותם בזהירות מיוחדת, כמו ברוב המקרים הם די חזקים עשויים נירוסטה, כי אם הטבעת קטנה מאוד, זה יכול לגרום נזק לאיבר שנבנה.

איך הטבעות הקמת 2 אינן מסוכנות

רבים מפחדים להשתמש בטבעות זקפה, לא להחליט ללבוש את החבר שלהם חפצים זרים. אבל כדי למנוע את כל הבעיות עם טבעות זקפה, הוא מסובך למדי על ידי מספר כללים רגילים.

In-1, אתה צריך לבחור את הגודל המתאים. הטבעת צריכה לכסות את החבר בחוזקה, אבל לא כל כך בחוזקה, כדי שהתחיל לא. אם אתה בוחר את הטבעת בפעם הראשונה, עדיף להשעות הבחירה שלכם על סיליקון מתוח או טבעות מתכווננת.

ב 2, לא לשמור את הטבעת יותר מ 20 דקות. הכללה ארוכת טווח מאוד של טבעת יכולה להוביל נזק קשה, כי אם אתה מרגיש כאב או קהות, מיד להסיר את הטבעת.

באמת זוכר את זה לפני ההקדמה של הטבעת, האידיאל להביא את אזור הערווה שלך הוא בסדר, כך מאוחר יותר לא לחוות אי נוחות מ clinging טבעת השיער - במיוחד אם זה ברזל או עם תפס מיוחד. גם כי הטבעת קל יותר ללבוש, זה שווה להוסיף מעט סיכה.

במהלך הבחירה של טבעות מתאימות לכוון את תשומת הלב לכך שהוא לא מן החומר שאליו יש לך אלרגיות, אחרים יצטרכו להתמודד עם ההפך. זה לא מומלץ להשתמש בטבעות זקפה אם יש לך ניקוז עם קרישת הדם. ובאירוע שאתה הולך להשתמש טבעת כדי להילחם זיקפה לא פונקציונליות, אתה צריך תחילה להתייעץ עם מבצעים עבור תופעות לוואי סבירות.

ובסופו של דבר, לא להתחתן שאחרי כל שימוש, טבעת זקפה, כמו צעצועי מין אחרים, אתה צריך לזיין בקושי להיפטר חיידקים ולהימנע את הסיכון של זיהום של STD.

Pluses של שימוש בטבעת זקפה

לבנות זקפה

טבעות צמודות לעזור לבנות זקפה ולהפוך אותו חזק יותר, לא לספור עם העזרה שלהם הוא ממשיך באופן משמעותי יותר. אבל אתה לא צריך לסמוך על ניסים - פעמיים החבר לא יגדל. לפי האחרונה, אם אתה משתמש טבעת, צפייה בכללי בטיחות. במקרה לא נעים, אתה יכול להתמודד לא את ההשלכות הנעימות ביותר בצורה של חבר נפוח.

עזרה במאבק נגד אי-פונקציונליות זיקפה

אי-פונקציונליות זיקפה היא מחלה שבה המראה והתחזוקה של זקפה לפעולה מינית קשה או אפילו לא מציאותי לחלוטין. למגרין, מספר עצום מספיק של בחורים עומדים בפני בעיה כזו, בין אם זה מקרה אחד בשל עודף אלכוהול בדם או מכוח כמה דבש של אינדיקציות. אבל אם הזקפה, אם כי חלשה, כנראה, טבעות זיקפה יכולות להיות הכנסות טובות להגברה ותחזוקה, בשל העובדה שהם להאט את זרימת הדם מהחבר שהוקם.

לשפר את הרגשות

בנוסף לשאר, טבעות זקפה מגבירות רגישות, בשל ההאטה של ​​זרם הדם, כאמור לעיל. וזה אומר כי רגשות מאוננות, מין אוראלי או נרתיקי יהיה כמה פעמים בהירים, כמו גם את אורגזמות שהושגו. עם כל זה לא צריך להישכח על אבטחה - הנאה זה באופן טבעי מעולה, אבל אם הטבעת מתחילה לפגוע, אתה לא צריך לנסות בהצטיינות, התעלם ממנה.

לקדם גירוי הדגדגן

אנחנו מדברים על טבעות הרטט שהופכים תפקיד כפול - עזרה להפוך חזקה זקף, גם לספק שותפת גירוי הדגדגן. אגב, לפי הצורך כזה טבעת, אישה תוכל להשתמש באחד ובדוד, רק לשים אותו על אצבעותיו.

רגשות משלימים

מלבד גירוי של הדגדגן, טבעת vibro ניתן להשתמש במהלך אוננות כדי לשפר את החושים, אם אתה שם את זה על היד שלך. לפעול עם כל זה נדרש מסודר וללטון, אתה לא צריך ללחוץ מאוד מאוד. בסופו של דבר, זה לא מטרה ישירה של טבעות רטט, ועם שימוש זה הם יכולים להיאחז שיער הערווה.

מכות חסרות וסטרטר

טבעת הזיקפה יכולה להיות שחוקה במהלך מציצה, ואילו לא רק לשים אותו על בסיס של חבר. שימוש נוסף בטבעות - לשים אותו על הלשון, מלטף לאורך הקנה.

מאפשרים לך לחקור אזורים ארוגניים חדשים

ברור, אנחנו מדברים במיוחד על טבעות רטט, אשר אינם משמשים שוב למטרה ישירה. קל האצבעות של הטבעת זקף עם הרטט כלל, יהיה מנצח יפה על הגוף של בן הזוג שלך. רטט במקום מגעים רגילים יאפשרו לך למצוא את המקומות הרגישים הפתאומיים ביותר ששניכם מעולם לא חשדו!

הנדסה משחקים

זה אולי נשמע מדהים, אבל בעצם לובשת טבעת זקפה במהלך ליטוף סבירים, יגדיל רגישות רגשות נעימים כמה פעמים. לפחות פעם כדאי לנסות! https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%90%d7%a9%d7%93%d7%95%d7%93/

מה הטבעות שם?4

Vibrocolts עבור החבר 'ה שונים:

למדוד.

קל ליישם את המטרות שלנו בישראל כאשר אתה אישה אופנתית מאוקראינה. העבודה בישראל צריכה להיות בפנאי. בנות של מודל חיצוני לתת קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל אתה יכול להרוויח חודש מ 4000 $.

במקרה זה, אדם צריך להיות נמדד עם קוטר רצוען רך של הבסיס של חבר שאינו נבנה. את המספר שנוצר לחלק 3.14 ולהבין את התוצאה שבה וללכת חנות סקס. אבל הממדים מטרידים כאשר המכשיר עשוי מחומר חזק. עם סיליקון או גומי קל יותר;

לפי חומר. יש:

ברזל, זכוכית, פלסטיק קשה. באופן ספציפי, הם צריכים לדעת בדיוק את הממדים; עור או מעור. יש אבזם, אשר מצוין, כי אתה יכול להתאים את הקוטר, רע, כי זה בלתי אפשרי לייעץ לאלה שאינם הרמיינים שיער; גומי, סיליקון, לטקס. אלסטי, ריאות במבצע. אבל, עם הזמן, זה מעט מתוח, זה חייב להיחשב כאשר קונים;

עם חרירי ורוטט:

מכשירים יקרים יותר תענוג לשני הצדדים. אבל עדיף להשתמש באלה שיש להם ניסיון;

בדרך של לשים על:

על הראש, הבסיס של חבר, אשכים, זין עם ביצים, שק האשכים;

על ידי שיטת ההתקשרות:

רצועות, מסמרות, וולקרו, ללבוש רגיל;

עבור תוספות:

הפשוטה ביותר היא גלגל עגול; זה יכול להיות מדגיש, התפרצויות, שפמו, דמויות, עיניים זוהרות. לחיות יותר כיף - פקק תנועה אחורית, רטט, שלט רחוק; על פי היכולת להסיר ולהניח: או בלעדית במצב שהוקם או להיפך, בהעדר זקפה;

ברוחב:

גברים אומרים כי המכשיר הנרחב יותר, יותר את האפקט החזק שהוא נותן לו.

יש סוג אחר שהוא כבר לא טבעת לגמרי, - לאסו. זה באמת נראה כמוהו, דק ואלסטי. זה מתאים לאלה שאינם רוצים לטרוח בגדלים, כי אתה יכול להתאים את הכל. ולמי שאינו רוצה לשמור על תשומת לבו על איזה לאסו מתעכב על בסיס של חבר ושק האשפה.

באופן כללי, שם פנטזיה ותשוקה ממהרות. בנוסף, דחיסת כוח גם מסדיר את הבעלים. מתוך חסרונות - כפי שכבר הוזכר לעיל, עבה, הרגשות חזקים יותר. אבל הטעם, כפי שהוא ברור, זה לא שווה את החברים. שלא כמו סוגים עיקריים של טבעות, לשים עם הזקפה הגדולה ביותר.

איך זה עובד 5

הקמת צפויה מאז הפין יש גופים מעולים, אשר כאשר מתרגשים מלאים בדם, אשר מגדיל את הגודל ואת קשיות. המכשיר לוחץ את בסיס החבר ומכניס את הדם יותר להישאר בגוף. זה מאפשר לעכב את הזמן של שפיכה משך הגזע של יחסי מין, גם את התדירות ואת כוח החיכוך, אשר מוסיף שמחה לשותף.

כאשר נעשה שימוש ב -6

בתחילת הטבעות שימשו מטרות דבש - לריפוי נפט זיקפה. הם מתמודדים עם בעיה מספיק זקפה חזקה ושפיכה מוקדמת. למרות שאנשים הסובלים מאימפוטנציה מלאה לא תרמו.

ואז הם ראו שזה עוזר לא רק איפה המשימות, ולא רק חצי חזק. גברים בריאים משתמשים בהם לצמיחת יחסי מין. ואת הגירוי הנוסף של הדגדגן ואזורים ארוגניים אחרים הונח. כך הטבעות הפכו לא רק עוזרי דבש, וצעצועים ארוטי להגדיל סקס.

כרגיל, התעשייה לא להאיץ זמן רב, ובקרוב מספר מרשים של זנים של טבעות זיקפה. צורות וצבעים נוספו, חומרים היו מגוונים, תוספות הופיעו - רטט, ריצות תנועה אחורית ואחרים.

כרגע, בחנות סקס אתה יכול לענות על שפע גדול של טבעות זיקפה, אשר שונה לא רק על ידי חומרים ותוספות, ואת המחיר. ארוחת בוקר מ -100 רובל לשבעה מיליון.

לכל דבר 100 000 $, באופן טבעי בלעדי. עשוי זהב בצורה של קוברה, שוקל יותר מחצי מיליון. מלא מלכותי מזכרות - במונחים של עלות, איכות, תבניות.

איך להישתמש?7

אין כאן קשיים מיוחדים, רק כלל - זול יותר, קל יותר. התחל טוב יותר מן הסיליקון הצר הרגיל ביותר או גומי, לא יהיו שום בעיות איתו. ללבוש מול המעשה המיני על ידי הדמיון ברגע שבו חבר עדיין לא נכונות קרב מלא.

אם יש רצון להאריך תהליך נעים, אז במצב של זקפה מלאה. אבל אז זה הכרחי טבעת כי הוא טוב מאוד מתוח או על מהדק, אחרת אין רגשות אחרים. ברזל וחבר לבוש מוצק אחר במצב בינוני.
אז החליט על ידי משתמשים של טבעות עם vibropuls. אם זה רק מקלות החוצה, זה לא אסתטי, אבל זול, לתקן ונוח. אבל עם פרוקר יפה.

זה תלוי בצורת ופתרון בעיות של המכשיר. נצטרך לקרוא ביאור, או לפעול לפי שיקול דעתך. ולשמור בראש שלי כי כל אבזם יכול פשוט להרוס את אמצעי הגנה.

באופן דומה, טיפים אם להשתמש סיכה נוספת. אם כרגיל, אז זה לא הכרחי, אבל אם יש ספקות כי הכל ילך בצורה חלקה, לשים לתוך העסק של עוזר. עדיף להשתמש חומר סיכה מיוחד על בסיס אקווה. לא מומלץ שמשהו אחר מומלץ כי התוצאות הן בלתי צפויות.

השיער הוא מה מונע את השימוש הרגיל של הטבעות. אם לא שם, רגשות מגעילים מובטחת.

אם שפיכה חלשה מאוד או להיפך, זה אומר שזה עבר את הכלים. הכל כדי לשנות כדי לשנות את גודל חופשי יותר או לא להדק.

במקרה שאתה צריך לגדל זקפה, יש צורך ללבוש על בסיס של חבר, אבל אם הזמן של יחסי מין - על שק האשכים. במקרה זה, ההסתגלות מפריעה להידוק של האשכים, המשפיעה על משך ההקמה. אפשרות עם 2 טבעות מדי החיים.

טבעות עם ריפר, כמו חרירי, נדרשים יותר נשים, הם עוזרים לעורר את הדגדגן והנרתיק, מתגרות אורגזמה.

כללים של מבצע לא מסוכן

כמו כל מכשיר, טבעת זקפה יש להשתמש עם המוח:

לפני השימוש, לשטוף מים זורמים עם סוכן סבון או bactercidal. תכונה זו מומלצת לנהל ולאחר שימוש. לא לשטוף עם חומר רותח ואלכוהול; הספקים בהחלט מייעצים לנצל את המכשיר באופן אישי, לא להעביר בידיים של אנשים אחרים. כדי למנוע התכווצויות ובעיות אחרות; ישנן אפשרויות שונות לשימוש שימושי - מ 10 עד 60 דקות. מתרגלים רופאים אומרים בדרך כלל - 20-30. כלל בסיסי מאוד שמבטיח בטיחות; בשום פנים ואופן לא נרדמים איתו; אין להשתמש באלכוהול או בסמים פסיכוטרופיים לפני החלת; לא להמשיך את ההקדמה אם כאב, קר, קהות רגשות מגעילים אחרים נראו; כאשר הטבעת היא עירומה, החבר הופך crimp, זה נורמלי. אבל אם הוא נעשה סגול או, להיפך, חיוור, מיד להסיר; כאשר באמצעות Lasso, עדיף להיות numbrum; בזהירות להשתמש באלה שיש להם סוכרת מתוק, מחלות לב וכלי דם אשר תופסים סמים לדלל דם. עדיף להתייעץ עם הרופא; אין להשתמש במקרה של דיכאון או קליטה של ​​תרופות נוגדות דיכאון. כדי להגדיל את עירור, המכשיר אינו פועל; עיין לרופא אם הקמת אינה תפסיק לאחר הסרת הטבעת גדולה מארבע שעות; כמה חרירי צריך להיות מפוזרים עם טלק, כך שלא היה שום כישלון; בשום פנים ואופן לא ניתן להשתמש עם סקס אחורי, כי זה יכול להחליק מחבר ולהישאר מן השותפים; אם יש אלמנט vibro, לפני שטיפה, הוא מוסר; קח דבר קרוב מאוד לרגשותיהם. אם יש כאב או משהו מגעיל, להמריא. סביר להניח שזה התברר להיות לא גודל וכלי הרבה מאוד; לא משנה כמה זה מפתיע זה נשמע, אבל זה לא מומלץ ליצור טבעות תוצרת בית, כי הבטיחות של הבעלים כאן הוא ברמה הנמוכה ביותר.

העובדה היא שהטבעת משתהה את הדרך של יצוא הדם, ואם היא מתהדקת, ואז מתרחשות בעיות שונות, ממש עד קטיעת חבר.מה שיכול לקרות: כל זה יכול להימנע עם פורעם אם זה נכון לעקוב אחר ההוראות, לא לשתות אלכוהול ולא לעכב את שהייה של החבר בטבעת הזיקפה.ביקורות לעזוב, בעיקר, נשים.

כי מגעיל יכול לקרות?תֵשַׁע

אבל בדוקטורט בפועל זה קורה כל. צחצוח אימה וטבעות זקפה.

הדבר הגרוע ביותר שיכול לקרות הוא - אובדן הלוחם. במילה המילולית.בעקבות כללים שאינם מהירות לא יאפשרו לך לנצל את המכשיר ללא בעיות ובעיות. הפרות מובילות לתוצאות התקפיות.עם שימוש נכון - שום דבר.

פריאפיזם (נ ') העברת זקפה שאינה קשורה לעירור); נפיחות של Ven, מה יכול להוביל hematomas; אלרגיה ל החומר שממנו נעשה עוזר מיני; גיוס סיכון פיתוח פקקת, משימות עם כלי; דם דם ב מקרה של שימוש שגוי; זיהומים I דַלֶקֶת; פרוסטטית תוצאה של הבעיות הנ"ל.

סקירות של שימוש בטבעות שונות

זה מובן, ההשפעה של הטבעות מתמקדת בהצהרה של נשים במיוחד. גברים מקבלים אושר מוסרי מן העובדה שהם יכולים להיות כל כך הרבה זמן ורבים. כי בכל זאת מפתה ביותר את הגברות באביזר זה?

איך מתברר, סלסולים תלולים - לא ערובה של הנאה. לפעמים כמה תוספות הם פסלים בלתי נעימים, או באופן כללי, ממוקם במבוכה כי זה לא גורם אקסטזה.

אבל הרגיל עם ההקלה באמת כמו הגברות, כפי שהם לדאוג את המקומות הנעימים ביותר, ופונה לאורגזמה באיכות גבוהה יותר.

התוספת הבאה התבררה להיות נפלאה - תאורה. תהליך של שביעות רצון עצמית עשוי גם להיות שונה! ובכן, במין, כל הצעצועים האלה בהחלט צריך. הם יהפכו את הפלטפורמה המתחילה להתחיל בדיקות בסיסיות יותר באינטימה!


היצרנים נותנים עצות שונות על מתי ללבוש התקן בעת ​​שימוש בקונדום. חלק ממליצים על זה, ולאחר מכן אלסטי. אחרים - להיפך, לשים את הטבעת מלמעלה.

מתברר כי שטיפה, אתה צריך למשוך את הכדור. אז, אם זה כרגיל, קל לעשות את זה, אם אתה דפוק, אתה צריך לעשן במשך זמן רב מלאי מיוחד כי מביך.

כמו רטט, את הנקודה (בעזרת בליטות, תבליטים) הוא אפילו יותר מדויק לאורגזמה מאשר מכני מתמשך.

החוקרים גילו יותר מ -80% מרוצים מתוצאה של בחורים. טבעת זקפה היא פתרון לשאלה איך להרחיב את הקמת. 30% צורכים טבעות עם חרירי ויברטורים, וליהנות שותפים. אז makar, עם שימוש נכון, זה עוזר בפתרון בעיות בתחום מעוקל, מגביר רגשות ושותפים כיף.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי.

עמידות רוסית וחוסר חוק של מידע זרוע מסקנה שגויה כי הליווי למעשה הוא משהו היום, עם בושה, זה מה לשתוק. עכשיו כמה אנשים יש את המידע כי שירות ליווי בישראל אין לגמרי עם זנות.

אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. מסייע זוגות כדי לפתור בעיות בחיי סקסי.

בנוסף לטבעות הזיקפה יש צעצועי מין אחרים עבור בחורים. זה לא נכון להניח כי אביזרי התעשייה למבוגרים מתוכנן רק עבור נשים ואנשים של נטייה מינית לא סטנדרטית - זה מיתוס. בחנויות מין מודרניות, אתה יכול לקנות הרבה גאדג 'טים לגברים. אלה הם ביצים אוננות, טבעות זקפה, בובות סקס, חיקויים של הנרתיק של נשים וכמעט כל האחרים. לא רק גברים, וגברות אוהבות ליצור תהליך. וכאן הוא מכוסה במיוחד את המקום ולכן מקרר, אשר מגדיל את המסתורין ומרגש את הדמיון.חומר צפוף יותר כבר הרבה גברים, כי עושה רגשות נוספים.קל יותר, טוב יותר.

Просмотров: 212 | Добавил: deangelokozq | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar