מה היית עושה אם תפסת השותף שלך הצהרת עצמך? שאלה קשה? בסדר.

התוכן של המאמר

1 מהי הבחירה שלך? 2 ידע עצמי 3 להבין ולסלוח

לשחק את המשחק. אתה נותן סקריפט, אפשרויות שונות פעולה. ואת הבחירה של אפשרות אחת או אחרת יכולה להשפיע באופן משמעותי על העלילה.

אז, להתחיל:

אתה עוסק בדברים מאושרים, שפשוף עלה ברשתות חברתיות וכל זה. פתאום יש לך קר. איפה החמים האהובים עליך גרביים עם פינגווינים? זה נראה בפעם האחרונה שראית אותם בחדר השינה. אתה לך לשם, לפתוח את הדלת אל החדר, והם מוצאים שם את השותף שלך שם. מה שהוא עושה? בינגו! אוננות. הנה אתה:

לצעוק, להתמודד, לברוח מהחדר ונופל לתוך המשבר הקיומי, בעדינות לסגור את הדלת, בתקווה שאתם לא מעיניהם, הצטרף לשיעור עליז כזה.

מה הבחירה שלך?אני

אם אתה אוהב את האפשרות A, אז אתה לא לבד. אבל לדבר איתנו עדיין שווה. אולי אתה רואה קליטה עצמית כמו כמה צורת הבגידה? איפה אנשים הבקיע את ... Читать дальше »

Просмотров: 468 | Добавил: deangelokozq | Дата: 21.06.2022 | Комментарии (0)

גברת, כמו אנשים רבים חושבים, אורגניזמים זכר להשתנות. אם הגברת לא קיימת יחסי מין במשך זמן רב - זה סובלני יחסית. עבור אדם שאינו יודע איך לשלוט במתח הקדמי לא מין - אסון. בחברה, זה נחשב שטות, אם אישה היא לעתים קרובות מאוד שינוי שותפים. זה נהדר או רע במאמר זה.

התוכן של המאמר

1 הסיבה העיקרית אם הגברת לא קיימת יחסי מין במשך זמן רב 2 למה הגברת במשך זמן רב אין סקס עם איך אנחנו כל הזמן מדברים עם אדם אהוב 3 רוטין 4 עייפות 5 monotonicity 6 בייבי

מולי, גבירות וגברים מאחלים קרבה אינטימית. אבל בפועל, לשים את זה בעדינות, מתברר כי הגברת ללא מין יכול גם לעשות כמה שנים, ואת האיש זה יהיה בעייתי. למרות שגברים נמצאים, אשר, בסופו של דבר, יכול לחיות ללא חוסר זמן בזמן לא פחות מאשר נשים. נערות ליווי ... Читать дальше »

Просмотров: 1073 | Добавил: deangelokozq | Дата: 21.06.2022 | Комментарии (0)